Kerko Mesazhet ketu

Sunday 19 February 2012

Grupi i lig po kryen gënjeshtrën më të madhe për të marrë kontrollin e shteteve

E Enjte, 16 Shkurt 2012, në 20:00 

Bija Ime fort e dashur, ti duhet t’iu tregosh fëmijëve të Mi, të gjithë atyre ndjekësve të Mi, që të lidhen dhe të formojnë një zinxhir mbrojtjeje në lutje. Duke u bashkuar si vëllezër dhe motra në lutje për ata bij të humbur, që enden, duke kërkuar dashuri për Mua, por që nuk mund të gjejnë paqe në shpirtrat e tyre, ju mund t’i shpëtoni ata.

Ata kanë nevojë që ju të luteni për ata,sepse Paralajmërimi nuk do t’i kthejë dot në besim këta shpirtra të varfër.

Ju, ndjekësit e Mi besnikë më sillni Mua ngushëllimin që më duhet kur Unë shikoj dhimbjen dhe vështirësitë e tmerrshme, që po durohen nga bijtë e Mi në pothuajse çdo skaj të botës.

Ky grup i lig, i përbërë nga disa elita dhe disa nga më të fuqishmit e botës, po kryen gënjeshtrën më të madhe përmes komplotit të tyre të paramenduar për të marrë kontrollin e vendeve në Lindjen e Mesme, Evropë dhe SHBA.

Plani i tyre po zbulohet para syve tuaj. A nuk mund ta shikoni? Këtij plani iu deshën dekada për t'u zhvilluar.

Çdonjërit nga bijtë e Mi i duhet të qëndrojë syhapur gjatë gjithë kohës.

Mos i lejoni ata t’ju marrin vendet tuaja. Ngrihuni ndaj tyre. Paraja është arma e tyre e mashtrimit. Shkatërrimi i sistemeve tuaja bankare ishte i qëllimshëm. Tani ata po lëvizin për të përfunduar fazën tjetër të planit të tyre.

Ju, fëmijë, mund ta ndaloni këtë përparim nëpërmjet lutjeve tuaja.

Tashmë Ati Im po vendos pengesa në rrugën e tyre.

Ndjekësit e Mi janë të përhapur në shumë vende. Tani ju duhet të bashkoheni në lutje për të ndaluar udhëheqësit Evropianë, disa prej të cilëve janë të prirur për të sjellë vuajtje të tmerrshme mbi njerëz të pafajshëm, me mënyrat e tyre të liga.

Unë ju kërkoj me ngulm që të thoni këtë 
Lutje të Kryqëzatës (31) për t’i ndaluar ata.

O Jezusi im, lër që lutja ime të thërrasë Shpirtin Tënd të Shenjtë që të zbresë mbi ata udhëheqës të shtyrë nga epshi, lakmia, koprracia dhe krenaria, që të ndalojnë persekutimin e fëmijëve të Tu të pafajshëm. 
Unë të lutem Ty të ndalosh varfërinë, urinë dhe luftërat që po i gëlltisin fëmijët e Tu dhe unë lutem që udhëheqësit Evropianë t’i hapin zemrat e tyre ndaj të Vërtetës së Dashurisë Tënde. Amen.

Bija Ime, zinxhiri i lutjes do të përhapet gjerë e gjatë dhe fuqia e Shpirtit të Shenjtë do të ndihmojë në ndalimin e këtyre njerëzve, të cilët e kanë fuqinë për ta ndaluar vuajtjen, dhe t’i ndalojnë veprimet e tyre.

Përhapeni Fjalën Time me qëllim që të përhapet kthimin në besim.

Koha Ime për të ardhur që të Mbretëroj është afër. Kështu që nuk do të ketë mjaft kohë për t’i shpëtuar të gjithë shpirtrat.

Bëni gjithçka të mundeni për Mua, Jezusin tuaj, i Cili ju do dhe kujdeset për ju të gjithë.

Ne duhet të punojmë së bashku, fëmijë, për hir të gjithë njerëzimit, në betejën tonë për ta ndaluar anti-krishtin dhe planin e tij mizor të mashtrimit.

Shpresë, dashuri dhe lutje, fëmijë, kjo është çfarë Unë pres nga ju.

Unë ju falënderoj për gjithë besnikërinë dhe bindjen tuaj.

Ju nuk keni parë, prapë ju keni besuar. Sapo e dëgjuat Zërin Tim, përmes këtyre Mesazheve, ju Më njohët Mua. Ju ishit në gjendje ta bënit këtë për shkak të Shpirtit të Shenjtë, i cili mbretëron në shpirtrat tuaj.

Ju duhet ta bashkë-ndani këtë Dhuratë të madhe në mënyrë që ju të mund t’i sillni të gjithë të dashurit tuaj me vete brenda Parajsës Sime të Re mbi Tokë.

Unë e dua secilin dhe çdonjërin prej jush. Ju Më sillni Mua kaq shumë ngushëllim dhe gëzim.

Jezusi juaj i dashur