Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 25 December 2012

Dashuria Ime për njerëzim ndjehet nga shumë vetë. Për fat të keq, ata që nuk e kërkojnë, nuk do ta gjejnë atë

E Premte, 21 Dhjetor 2012, në 22:20

Bija Ime fort e dashur, të më doni Mua është e thjeshtë. Nuk është e nevojshme të jeni të ditur në Shkrimin e Shenjtë. Ajo që duhet të bëni është kjo.

Më thërrisni Mua, madje dhe kur jeni në dyshim mbi Ekzistencën Time. Unë do t'ju mbush me Praninë Time papritmas. Ju do të ndjeni një Dashuri si kurrë ndonjëherë më parë. Dha pastaj ju do ta dini të Vërtetën.

Unë Jam i vërtetë. Unë Jam atje dhe Unë e dua secilin prej jush. Dashuria e vërtetë e shpon zemrën tuaj me një emocion të fuqishëm të bashkimit. Kjo është një dhuratë e dyanshme. Ju do të më doni Mua dhe ju do të mrekulloheni se si kjo mund të ndodhë?

Dashuria Ime për njerëzimin ndjehet nga shumë vetë. Për fat të keq, ata që nuk e kërkojnë, nuk do ta gjejnë atë. Ata që akoma e gjejnë veten duke u endur të larguar nga Unë, gjithçka që ju duhet të bëni është të më thërrisni Mua, që Unë ta ndriçoj shpirtin tuaj.

Lindja Ime lajmëroi provën e Dashurisë së Atit Tim për racën njerëzore. Ai më dërgoi Mua, Shpëtimtarin tuaj, për shkak të Dashurisë së Tij për ju.

Dashuria nuk është diçka që ju duhet ta shpërfillni, sepse ajo është Dhurata më e madhe nga Hyji. Ajo e tejkalon çdo ndjenjë tjetër dhe mund të mposhtë ligësinë nëse ju vetëm do ta përqafonit atë.

Shpirti Im i Dashurisë, Mbrojtja Ime ju mbulon në këtë kohë të veçantë. Ju jeni të Mitë. Unë Jam në zemrën tuaj. Gjithçka që ju duhet të bëni është të lejoni Dashurinë Time që t'ju mbushë, sepse kur ju ta bëni do të ndjeni paqe të vërtetë.

Unë ju bekoj të gjithëve ju.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2012/12/21/my-love-for-humanity-is-felt-by-many-sadly-those-who-do-not-look-for-it-will-not-find-it/