Kerko Mesazhet ketu

Friday 28 December 2012

Do të ketë një përmbytje të madhe. Ju gjithashtu do të dëshmoni përmbytje më të vogla nëpër vende të tjera

E Martë, 25 Dhjetor 2012, në 19:20

Bija Ime fort e dashur, Plani Im i Shpëtimit për botën, filloi në Kohën Time, më 22 Dhjetor 2012.

Kjo kohë në botë është e Imja, ndërsa Unë i mbledh të gjithë fëmijët e Hyjit t
ë bashkuar si një, ndërsa beteja e madhe fillon.

Kjo periudhë e Mundimit të Madh do të zgjasë për disa kohë. Luftërat do të përshkallëzohen derisa lufta e madhe të deklarohet dhe bota do të ndryshojë.

Të gjitha kombet do t'i dëshmojnë ndryshimet. Ju duhet të jeni të përgatitur për këto dhe t'i pranoni, sepse të gjitha këto gjëra duhet të ndodhin përpara Ardhjes Sime të Dytë.

Do të ketë një përmbytje të madhe. Ju do të dëshmoni përmbytje më të vogla nëpër vende të tjera.

Klimat do të fillojë të gjitha të ndryshojnë dhe moti juaj do të jetë ndryshe, në një mënyrë, që mund të duket e çuditshme për ju.

Kjo është një kohë për të gjithë ata të cilët i kanë hapur sytë ndaj të Vërtetës, që të planifikojnë udhën për Mua, në mënyrë që Unë të mund t'i mirëpres të gjithë në Krahët e Mi të Shenjtë.

Mos kini frikë, sepse Dashuria Ime do të zbusë shumë dhe lutjet tuaja munden, dhe do të dobësojnë shumë prej këtyre gjërave, po ashtu si dhe, ligësitë e planifikuara prej bishës.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2012/12/25/there-will-be-a-great-deluge-you-will-also-witness-smaller-floods-across-all-countries/