Kerko Mesazhet ketu

Thursday 3 January 2013

Ti do të jesh shënjestra e urrejtjes së shumtë

E Hënë, 31 Dhjetor 2012, në 19:25

Bija Ime fort e dashur, barra përmbi ty, lajmëtares, të dërguar për ta përgatitur udhën për Ardhjen Time të Dytë, ka për t’u bërë më e rëndë.

Ti do të jesh shënjestra e urrejtjes së shumtë, dhe shumë njerëz, përfshirë edhe priftërinj brenda Kishës Sime, do të përpiqen të të shkatërrojnë.

E njëjta gjë do të jetë e vërtetë për ata që i përhapin Mesazhet e Mia. Si mbajtësit e të Vërtetës, ata gjithashtu, do të sulmohen gojarisht.

Kjo është koha kur ju duhet të shikoni punën tuaj dhe thjesht të vazhdoni të bëni atë që duhet për të siguruar që sa më shumë njerëzve të jetë e mundur t'iu jepet mund
ësia ndaj këtyre Mesazheve.

Ndërsa Fjala Ime e Shenjtë fillon të arrijë n
ë shumë skaje, zemërimi kundër tyre do të thellohet. Kur Mesazhet të sulmohen dhe, në disa raste të deklarohen si herezi, ju duhet të vazhdoni të ecni përpara. 

Qëndroni së bashku dhe mos i dëgjoni deklaratat helmuese, që do të hidhen tek ju.

Qëndroni të fortë dhe të guximshëm. Qëndroni krah Meje, ndërsa ne ecim në këtë udhë drejt Kalvarit. Por mos u gënjeni, sepse ky Mision i vështirë ka qenë parathënë dhe do të jetë shumë i vështirë për shumë prej jush.

Unë ju bekoj të gjithëve ndërsa ju paralajmëroj që të mos trembeni kur sulmet të bëhen më të ashpra. Është ngaqë kjo është Fjala Ime e Shenjtë, që shumë urrejtje do të tregohet ndaj jush. Ky është çmimi që duhet paguar për shpëtimin e shpirtrave, përfshirë ata që ju shqetësojnë më së tepërmi.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2012/12/31/you-will-be-the-focus-of-much-hatred/