Kerko Mesazhet ketu

Friday 24 May 2013

Dhe atëherë, kur ata do të më kenë harruar Mua, Kisha Ime do të ngjallet së vdekuri, ashtu si bëra Unë

E Dielë, 19 Maj 2013

Bija Ime fort e dashur, vdekja nuk do të ketë më fuqi, mbi ata fëmijë të Hyjit që e duan Atë, në Parajsën Time të Re.

Këto Mesazhe, për fat të keq, do të shkaktojnë frikë të panevojshme, tek ata që besojnë se kur kjo Tokë të fshihet për të sjellë Qiellin dhe Tokën e Re, ata do të pësojnë vdekjen. Kjo nuk është e vërtetë. Ata që më mbështesin Mua dhe që e pranojnë Dorën Time të Mëshirës do t’ju jepet Dhurata e jetës.

Edhe ateistët, jobesimtarët, jo-Krishterët dhe ata të çdo besimi do të kthehen tek Unë dhe do të pranojnë Dhuratën Time, pasi të ndodhi Paralajmërimi. Atëherë Unë do ta mposht bishën, sepse Unë do t’i jap Jetën e Përjetshme miliarda shpirtrave që janë të gjallë në botë.

Mëkati, i futur tek Adami dhe Eva prej bishës, do të ndaloj së ekzistuari. Mëshira Ime do ta mposhti atë. Dhe ashtu si mëkati e shkatërron trupin, po ashtu dhe Drita Ime do t’i sjelli njerëzimit Jetën e Përjetshme. Vdekja, sëmundja, plakja, nuk do të ekzistojnë më në Parajsën Time të Re. Fëmijët e Mi të zgjedhur – miliarda prej tyre – do të kenë një trup dhe shpirt të përkryer, të bashkuar me Vullnetin Hyjnor të Atit Tim.

Ai, Ati Im, i dha Jetën e Përjetshme Adamit dhe Evës dhe ata e refuzuan atë. Dhe prandaj, atyre dhe të gjithë pasardhësve të tyre ju mohua Dhurata e Parajsës dhe Jeta e Përjetshme. Tani më në fund, kjo do të ndryshoj. Jeta Ime, Vdekja dhe Ringjallja Ime duhet të ri-përsëriten tani në këtë, pjesë finale të Besëlidhjes Sime. Kisha Ime, po ashtu si dhe Unë, është persekutuar dhe tani do të duroj një goditje mizore, një sulm të dhimbshëm dhe 
çfarë do të duket të jetë një humbje dërrmuese. Dhe kur të jetë kryqëzuar dhe të jetë hedhur tutje, do të duket sikur është djegur dhe harruar.

Paganizmi do të lulëzoj. Por për shkakun se ai do të influencohet dhe udhëhiqet nga i ligu, do të jetë i kujdesshëm të mos tregoj ngjyrat e vërteta të tij. Ai do t’i paraqitet botës si një formë e re e drejtësisë shoqërore – një formë e re e humanizmit, kur të gjitha nevojat e njeriut janë trajtuar. Këto nevoja do përfshijnë të drejtën e mëkatit, por këto mëkate, në kundërshtim me Hyjin, do të duken të jenë të drejtat morale të njeriut.

Sa e neveritshme do të jetë kjo fe mëkatare e një bote, për Mua, Jezu Krishtin. Jo vetëm që ata do të më kthejnë Mua shpinën, por ata do të përfshijnë simbole satanike ku Kryqi Im do të vendoset, në mënyrën më të shëmtuar. Trupi Im do të hiqet. Një lloj sakrifice e ndryshme do të bëhet mbi altarët e kishave. Do të jetë bisha që ata do të adhurojnë hapur, dhe si shpërblim, ajo do t’ju japi atyre shumë fuqi. Prandaj dhe shumë do të besojnë se ata që e drejtojnë këtë paturpësi do të kenë fuqi mahnitëse. Dhe ndërsa ata duken se ndjekin një kishë të mirë dhe të drejtë, ajo nuk do të dhuroj asgjë përveçse errësirë.

Festime dhe sjellje të pahijshme do të dëshmohen në këto kisha, të cilat u ndërtuan për të më nderuar Mua, Jezu Krishtin, por që Unë nuk do të jem i Pranishëm. Dhe atëherë, pikërisht kur ata do të më kenë harruar Mua, Kisha Ime do të ngjallet së vdekuri, ashtu si bëra Unë. Ajo do të ringjallet përsëri në vëndet publike. Pastaj Unë do të mbledh të gjithë fëmijët e Mi që mbetën besnikë ndaj Fjalës Sime dhe ata sytë e të cilëve u hapën ndaj të Vërtetës. Më pas ne do të ngjitemi, së bashku me ata që e kanë pritur Ditën e Madhe, por që janë të vdekur, në Parajsën e Re.

Ata që më refuzojnë Mua, pasi çdo përpjekje është bërë nga Unë për të shpëtuar shpirtrat e tyre, do të flaken tutje. Pastaj, Mbretërimi Im do të filloj dhe Mbretëria e premtuar tek Unë nga Ati Im do të formohet.

Kurrë mos ju trëmbni të ardhmes, sepse vetëm Mbretëria Ime e Re do t’i kënaqi zemrat tuaja të gjora, të trishtuara. Vetëm Mbretëria Ime e Re do ju japi Jetën e Përjetshme.

Ju duhet të luteni për secilin prej jush, për t’u bërë të denjë të merrni këtë Dhuratë të Madhe.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/05/19/and-then-just-as-they-will-have-forgotten-me-my-church-will-rise-from-the-dead-just-as-i-did/