Kerko Mesazhet ketu

Friday 17 May 2013

Hyji Atë: Ndërhyrja Ime e Madhe për të shpëtuar njerëzimin ka filluar dhe shpejtësia e veprimeve të Mia do të jetë e dukshme tek të gjithë

E Mërkurë, 15 Maj 2013

Bija Ime m
ë e dashur, Shpirti I Hyjit është duke u hedhur mbi Tokën në një mënyrë që nuk është bërë më parë.

Për t’i pregatitur fëmijët e Mi të dashur për Parajsën e Re, e cila po i pret ata, Unë i mbështjell ata me Shpirtin e të Vërtetës. Disa do ta pranojnë atë, me krahë hapur, dhe do të jenë mirënjohës për bekime të tilla. Të tjerët do të refuzojnë sepse ata nuk do t’i hapin zemrat e tyre.

Ndërhyrja Ime e Madhe për të shpëtuar njerëzimin ka filluar dhe shpejtësia e veprimeve të Mia do të jetë e dukshme tek të gjithë. Mrekullitë, të lejuara nga Unë, Ati juaj I Gjithpushtetshëm, do të jenë gjerësisht të shpërndara dhe për ato do të flitet. Këto do të sjellin më shumë kthim n
ë besim. Pastaj, ashtu si përhapet Shpirti I Dashurisë Sime, po ashtu dhe veprimet e të ligut dhe të bashkpunëtorëve të tij do të shtohen.

Dora Ime do të ndaloj veprat djall
ëzore të atyre që përpiqen të shkaktojnë luftë, sëmundje, vrasje dhe aborte mbi fëmijët e Mi. Dora Ime do të bier gjithashtu mbi ata që torturojnë ndjekësit besnik të Birit Tim të dashur dhe të atyre që përpiqen të heqin Praninë e Tij në Eukaristinë e Shenjtë.

Dëgjojeni tani Thirrjen Time. Të gjithë fëmijët e Mi do të tërhiqen drejt Mëshirës Sime. Ata që e refuzojnë Birin Tim, më refuzojnë Mua. Ata që e fyejnë Birin Tim, nuk mund të vijnë tek Unë. Ata që i mohojnë Mësimet e Tij dhe e shtrëmbërojnë të Vërtetën, refuzojnë Ekzistencën Time. Ju nuk mund të krijoni ligjet tuaja dhe të më bindeni Mua. As edhe ta pranoni mëkatin dhe të shpresoni të shikoni Fytyrën Time.

Nëse mëkati nuk dobësohet, Unë do t’i ndëshkoj ato kombe që janë përgjegjës për mëkatet, që më fyejnë Mua. Ashtu si Shpirti Im I Shenjtë vazhdon pashteruar, po ashtu do të jetë dhe Ndërhyrja Ime për të ndaluar përhapjen e mëkatit.

Të gjitha këto ndryshime do të shihen në të njëjtën kohë. Shpejt pas kësaj, kur çdo përpjekje nga Biri Im, përmes Kishës së Tij dhe dishepujve të Tij, është bërë për të përhapur të Vërtetën, dita do të vij kur Mëshira e Madhe e Birit Tim do të bier mbi njerëzimin. Pastaj, jo më gjatë pas kësaj, do të vij Dita e Gjykimit.

Pregatituni, fëmijët e Mi, tani sepse dita mund të vij në çdo kohë. Vetëm ata që i binden Urdhërimeve të Mia, dhe tregojnë pendesë për mëkatet e tyre, mund dhe do të shpëtohen. 

Ati juaj i dashur
Hyji Më I Larti

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/05/15/god-the-father-my-great-intervention-to-save-humanity-has-commenced-and-the-speed-of-my-actions-will-be-evident-to-all/