Kerko Mesazhet ketu

Thursday 9 May 2013

Kur ju është dhënë e Vërteta, është e rëndësishme që të vazhdoni ta përhapni Fjalën e Hyjit

E Hënë, 6 Maj 2013

Bija Ime fort e dashur, ata që në mënyrë të pafajshme më fyejnë Mua qëllimisht, pasi janë të paditur ndaj Fjalës Sime, do t’ju jepet udhëzimi që ju duhet, së shpejti.

Të gjithë ata që e njohin të Vërtetën e Fjalës Sime, e dhënë njeriut 2,000 vjet më parë, ju duhet ta dini se, ndërsa ju ziheni me njëri tjetrin, miliona shpirtra po humbasin. Kaq shumë, fajtor me mëkatin mortor, i kryejnë këto vepra për shkak të infektimit nga i ligu. Po ta dinin ata të Vërtetën e premtimit Tim për jetën e përjetshme, shumë nuk do të merrnin pjesë në këto akte.

Kur ju është dhënë e Vërteta, është e rëndësishme që ju të vazhdoni të përhapni Fjalën e Hyjit. Ju duhet ta bëni këtë duke treguar dashuri dhe respekt për jetën e të tjerëve. Kjo do të thotë t’i përmbaheni Urdhërimit të Atit Tim: ‘Ti nuk duhet të vrasësh’. Pastaj është detyra juaj të siguroni që jeta e njeriut të trajtohet me respekt në Lavdinë e Hyjit.

Ju duhet t’i kujtoni të tjerët për këtë Dhuratë të jetës së përjetshme, në ato kohë kur ju e dini se ata që e mohojnë Zotin kanë nevojë për ndihmën tuaj. Ndihma juaj, përmes lutjes dhe udhëzimit, mund t’i shpëtoj këta shpirtra. Unë kam nevojë për kaq shumë nga koha juaj, ndjekësit e Mi të dashur. Ju duhet të jeni bujar me kohën tuaj për shpëtimin e shpirtrave.

Ju lutem të vazhdoni të recitoni Kryqëzatën Time të Lutjeve, sepse Unë premtoj konvertimin e miliona shpirtrave të humbur kur ato thuhen.

Mos lejoni sulmet nga i ligu, që do të vazhdoj të hedhi mjergull mbi këto Mesazhe, për t’ju tërhequr vëmëndjen. Pranojini këto sulme për çfarë janë, një përpjekje nga Satani dhe të gjithë shpirtrat e këqinj që enden nëpër Tokë, për të penguar fëmijët e Hyjit të marrin trashëgiminë e lavdishme që i pret ata.

Unë gjithashtu ju kërkoj të jeni bujar në zemër dhe të luteni për ata që janë kthyer kundër Meje, në këtë, Misionin Tim të fundit në Tokë para Ditës së Madhe.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/05/06/when-you-have-been-given-the-truth-it-is-important-that-you-continue-to-spread-the-word-of-god/