Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 26 November 2013

Unë vij vetëm si një Zot i Mëshirës. Unë nuk vij për t’ju frikësuar sepse Unë me të vërtetë e dua secilin prej jush

E Hënë, 18 Nëntor 2013, ora 20:10

Bija Ime fort e dashur, të gjithë duhet ta pregatisin veten që të jenë të denjë të vijnë para Meje, sepse Unë do të vij si një hajdut natën dhe shumë nuk do ta dinë se çfarë po ndodh. Prandaj, është e rëndësishme që secili prej jush të rrëfehet tek Unë tani.

E Vërteta e Fjalës Sime Më Të Shenjtë do të theksohet, ndërsa versionet e shtrëmbëruara e zëvendësojnë atë prej armiqve të Mi, të cilët do të guxojnë në veprimet e tyre për t’ju mashtruar. 

Tani është koha të përqëndroheni në shpirtrat tuaj dhe në gjëndjen që ata janë. 

Njeriut që nuk beson tek Unë, Unë i them atij. Kur Unë të vij para teje, a do të ndjehesh i lehtësuar ta mësosh se Kush Jam Unë? A do të vish me Mua? Unë do të marr dhe do t’i fshij lotët dhe ti do të bësh një jetë të lavdishme, kur të rrëfehesh tek Unë dhe të më kërkosh Mua të të sjell në Mëshirën Time. 

Njeriut që beson tek Unë, a do të jesh në gjëndje të qëndrosh para Meje, pa aspak turp? A do të vish para Meje, duke e ditur gjithçka që ti bën për ato që Unë të mësova, me një shpirt të pastër? Nuk ka rëndësi. 

Kur ju më thoni Mua, “Jezus më fal, unë dua të ndjek Ty”, ju do të shpëtoheni.

Njeriut që beson tek Unë, por që beson se është shëmbullor dhe nuk ka nevojë për rrëfim, a je ti gjithashtu i denjë të vish para Meje? Kur Unë të tregoj ty gjëndjen e shpirtit tënd, a do të debatosh ti me Mua dhe të thuash se je i denjë të vish para Meje kur ti nuk je i tillë? Nëse ju nuk mund ta pranoni Dhuratën Time të Mëshirës dhe të pranoni keqbërjet tuaja, atëherë ju do të mbeteni të veçuar nga Unë dhe Unë do t'ju jap edhe një mundësi tjetër pendimi.

Drejtuar gjithë njerëzimit, Unë ju kërkoj ta pregatisni së pari shpirtin tuaj. Ju duhet të rregulloni çdo pjesë të shpirtit tuaj, para se të jeni gati të qëndroni të plotë në Praninë Time gjatë Paralajmërimit. Nëse nuk e bëni këtë, do t'ju duhet të duroni një pastrim të dhimbshëm dhe Purgatori juaj do të durohet mbi Tokë, para se të agoj Dita e Ardhjes Sime të Dytë. Unë ju lutem të thoni këtë Lutje t
ë Kryqëzatës për secilin nga shpirtrat tuaj dhe të dashurve tuaj. 

Lutja e Kryqëzatës (127) Për të shpëtuar shpirtin tim dhe të të dashurve të mi

O Jezus, më përgatit që të mund të dal para Teje pa asnjë turp. Më ndihmo mua dhe të dashurit e mi (emërojini ata këtu ...) për t’u bërë gati t’i rrëfejmë të gjitha keq-bërjet tona. Për të pranuar të metat tona, për të kërkuar falje për të gjitha mëkatet, për të treguar dashuri ndaj atyre që u kemi bërë padrejtësi, për të lypur Mëshirë për Shpëtim. 

Për ta përulur veten tonë përpara Teje, që në Ditën e Ndriçimit të Madh, ndërgjegjja ime dhe ajo e (emrat e tyre këtu ...) të jenë të pastra dhe që Ti të na i vërshosh shpirtrat tanë me Mëshirën Tënde Hyjnore. Amen.

Tani është koha ta kujtoni veten për gjithçka që Unë ju mësova. Tani është koha të studjoni 10 Urdhërimet dhe të pyesni veten nëse me të vërtetë e keni jetuar jetën sipas atyre.

Të jeni të ndershëm me vetveten sepse nëse nuk jeni, do t’ju tregohet, në një farë mënyre, se sa më keni dëshpëruar Mua në gjithë jetën tuaj. Por, më lejoni Mua t’ju ngushëlloj.

Unë vij vetëm si një Zot i Mëshirës. Unë nuk vij për t’ju frikësuar, sepse Unë me të vërtetë e dua secilin prej jush, pavarësisht se çfarë keni bërë, por Durimi Im ka kufi. Vetëm ata që e pranojnë natyrën e rëndë të mëkateve të tyre kundër Hyjit mund të përfshihen në Mëshirën Time Hyjnore. Ata që më refuzojnë Mua do të kenë pak kohë për ta shpenguar veten, sepse Unë do t’i ndaj delet nga dhitë. Njëra palë do të vij me Mua. Pala tjetër do të lihet dhe pastaj Fillimi i Ri do të bëhet i ditur tek çdo krijesë. Vetëm atyre që më duan Mua do t’ju dhurohet Jeta e Përjetshme.

I kushtoni r
ëndësi Thirrjes Time tani, sepse Unë e bëj këtë për të siguruar që sa më shumë prej jush të jetë e mundur të jenë të pregatitur mirë para Ditës së Paralajmërimit.