Kerko Mesazhet ketu

Monday 24 February 2014

Kur Hyji e lejon persekutimin e të Krishterëve dhe të Hebrenjve, ajo është për arsye të mirë

E Premte, 21 Shkurt 2014, ora 18:00

Bija Ime fort e dashur, njeriu është një krijesë e brisht
ë dhe e dobët, por ai është një fëmij i Hyjit. Për arsye të ndjenjës së brymosur thellë të vetë-mbrojtjes, njeriu do të bëj gjithçka që i duhet për të mbijetuar. Në kohët e vuajtjes së madhe fizike pjesët e mbetura të forcës brënda tij do të bëhen më të theksuara. Forcë e madhe do të shihet zakonisht tek të dobëtit, të uriturit, të lënduarit fizikisht, të persekutuarit dhe ata që vuajnë në duart e extremistëve. Do të jetë më i dobëti mes jush, që do të bëhet më i forti dhe ata që mendojnë se janë më të fortët do të bëhen më të dobëtit.

Unë Jam duke i ndarë të dobëtit, të butët, të përulurit dhe të drejtët, nga ata që e lartësojnë veten dhe që shërbejnë me hipokrizi ndaj Mësimeve të Mia, por që i mallkojnë të tjerët me zemrat e tyre. Unë Jam tani duke veçuar grurin nga byku dhe për shkak të kësaj, besimi i çdo njeriu do të vihet në test, deri kur ai apo ajo shkojnë deri atje ku nuk mban më. Unë përfshij të gjithë ata që nuk besojnë në Zot, ata që e refuzojnë Hyjin e Vërtetë dhe ata që i kanë dhënë zemrat e tyre tek armiku Im – i ligu. Çdo shpirti do t’i jepet status i barabart
ë para Meje dhe çdo Hir do t’ju dhurohet atyre që nuk më mbështesin Mua në këtë kohë.

Bota do të vihet në test sipas shkallës së dashurisë që çdo person e ka për të tjerët, e cila është një reflektim i vërtetë dhe madhësia e dashurisë së tyre për Hyjin. Koha juaj është e kufizuar dhe për t’ju bërë të aftë të duroni këtë udhëtim të pendesës, ju duhet ta pranoni se profetët e Hyjit thjesht deklarojnë Vullnetin e Tij, vetëm që ju të bëheni të Tijët në trup dhe n
ë shpirt. Mos i rezistoni Dorës së Hyjit. Gëzohuni, sepse sprovat, që janë lejuar nga Ati Im, do të sjellin një bashkim të madh të Dy Dëshmitarëve të Tij në Tokë – të Krishterët dhe Hebrenjtë – dhe prej këtyre të dyve do të krijohet një kthim i madh në besim. Kur Hyji e lejon persekutimin e të Krishterëve dhe të Hebrenjve, ajo është për arsye të mirë. Për shkak të çfarë atyre do t'ju duhet të durojnë, shumë kthime në besim do të jenë si resultat i saj dhe miliarda njerëz do ta shikojnë Lavdinë e Hyjit, me një mëndje të kthjellët, ku asnjë ngatërresë nuk do ta prishi gëzimin e tyre, kur më në fund ta njohin të Vërtetën.

Koha që e Vërteta të duket për çfarë është, përfshi të mirën dhe të keqen, është afër. Dhe pastaj asgjë nuk do t’ju lëndoj ju përsëri. Nuk do të ketë më ndarje nga Hyji. Dashuria përfundimisht do t’i mposhti të gjitha. Dashuria është Hyji dhe Mbretëria e Tij është e përjetshme. Nuk do të ketë më urrejtje, sepse ajo do të ketë vdekur.

Jezusi juaj