Kerko Mesazhet ketu

Thursday 10 April 2014

Ju do t’i njihni këta tradhëtarë nga gjestet e tyre simbolike, të cilat e fyejnë Hyjninë Time

E Martë, 8 Prill 2014, në 20:20

Bija Ime fort e dashur, ata që janë armiqtë e Mi nuk janë ata që nuk besojnë tek Unë. Jo, janë ata që e dinë mirë se Kush Jam Unë, por që më urrejnë Mua. Jo të gjithë e kuptojnë përse më urrejnë Mua, por ata mund të ndahen në dy kampe.

Grupi i parë nuk e pëlqen të Vërtetën. Ata kënaqen të marrin pjesë në ndjekjen e mëkateve, të justifikojnë çdo punë apo veprim të lig, dhe të shijojnë vetëm joshjen e tyre, në kurriz të nevojave të të tjerëve. Ata duan t’ja dinë vetëm për veten e tyre dhe imitojnë çdo tipar të djallit. 

Më pas, janë ata që më njohin se Kush Jam Unë dhe Çfarë Jam Unë, por që plotësisht më refuzojnë Mua, në favor të Satanit, nën magjepsjen e të cilit ata kanë rënë në grackë. Këta janë njerëzit që do të bëjnë, jo vetëm gjithçka që është në kundërshtim me çfarë Unë ju mësova atyre, por që gjithmonë do të më fyejnë Mua, në çdo rast.

Ashtu si adhurimi satanik përfshin simbole, këta tradhëtarët e Mi do të më përqeshin Mua, duke vendosur simbole kaq të ndyra të djallit para Meje. Për çdo ritual që ata marrin pjesë, për të adhuruar Satanin, ata do ta dhunojnë Kryqin Tim dhe gjithçka që ka të bëj me Mundimet e Mia. Ju do t’i njihni këta tradhëtarë nga gjestet e tyre simbolike, të cilat e fyejnë Hyjninë Time. Shumë shpejt, ata prej jush me sytë për ta parë të Vërtetën do të jenë në gjëndje të dallojnë midis atyre që me të vërtetë më shërbejnë Mua dhe atyre që nuk më shërbejnë.

Ata shërbëtorët e shenjtë që janë besnik ndaj Meje, do të më nderojnë Mua gjatë Javës së Shenjtë, me gjestet e tyre të përulura, duke përfshirë shtrirjen përtokë para Kryqit Tim të Shenjtë dhe duke vënë buzët e tyre me një puthje të vulosur mbi Këmbët e Mia. Fokusi i tyre do të jetë gjithçka rreth Meje, Jezu Krishtit, vdekjes Sime në Kryq dhe Premtimit Tim për ta shpenguar njeriun nga mëkati. 

Por dijeni këtë. Që nga Java e Shenjtë, këtë vit, të çarat do të shfaqen dhe kuptimi i Kryqëzimit Tim do të shtrëmbërohet. Interpretime të reja do të paraqiten para besimtarëve dhe gënjeshtra do të rrjedhin prej gojëve të armiqve të Mi. Mundimi Im do të vihet në lojë në një mënyrë të lehtë dhe nuk do të jetë menjëherë e dukshme. Por kur fokusi largohet nga vdekja Ime në Kryq dhe kur gjeste të çuditshme të ndodhin në Kishat e Mia, ju do ta dini se ky është fillimi i copëtimit të Kishës Sime në Tokë.

Kur Satani e sulmon njerëzimin, fokusi i tij fillestar do të jetë gjithmonë mbi familjen, sepse familja përfaqëson gjithçka që është e Atit Tim. Ai do të shkatërroj martesa, do të ndryshoj kuptimin se çfarë është martesa, do të inkurajoj abortin, do t’i joshi njerëzit të kryejnë vetë-vrasje dhe ai do t’i ndaj dhe do t’i prishi familjet. Më pas ai do të shkatërroj dhe do të prishi Familjen Time – Kishën Time në Tokë, sepse kjo është çfarë ai u betua se do të më bënte Mua në orën e fundit. Ai tashmë ka filluar ta copëtoj Kishën Time dhe ai nuk do të ndaloj, deri kur ajo të ketë rënë copë copë tek Këmbët e Mia. Ati Im e ka lejuar një shkatërrues, në formën e antikrishtit, për ta bërë këtë, por vetëm deri aty sa ai mund të shkoj. Kisha Ime është Familja Ime dhe, ndërsa një shumicë e madhe e fëmijve të Hyjit do të largohen për të ndjekur një kishë të rreme të rindërtuar, shumë prapë do të kapen pas Meje dhe prandaj Kisha Ime – Trupi Im – nuk mund të vdesi.

Ju lutem të mos më braktisni Mua, ndjekësit e Mi të dashur. Ju nuk duhet të dorëzoheni ndaj kësaj dinakërie. Nëse ju më doni Mua, ju duhet ta kujtoni veten për gjithçka që Unë ju mësova. 

Mos pranoni asgjë të re, për sa i përket Fjalës Sime të Shenjtë. 

Unë kurrë nuk do ta pranoj një fjalë që nuk doli nga Buzët e Mia të Shenjta. As edhe ju. 

Ju ose jeni për Mua ose kundër Meje. 

Pranoni çdo interpretim të ri të Fjalës Sime që është e përmbajtur në Shkrimet e Shenjta, dhe ju do të më tradhëtoni Mua. Kur ta bëni këtë, ju do të përtypni një doktrinë fare të re, që do ta shkatërroj shpirtin tuaj.

Unë ju dua dhe nëse ju me të vërtetë më doni Mua ju gjithmonë do të qëndroni besnikë ndaj Fjalës Sime, e cila kurrë nuk do të ndryshoj.

Kushdo që thotë se ai vjen në Emrin Tim – le të jetë ai një shërbëtor i shenjtë, një udhëheqës në Kishën Time apo një profet – dhe e deklaron Fjalën Time të jetë një gënjeshtër, nuk është nga Unë.

Jezusi juaj