Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 9 April 2014

Plani Im final për të mbledhur Kishën Time në Strehën Time është gati për t’u zbuluar

E Shtunë, 5 Prill 2014, në 18:15

Bija Ime fort e dashur, Unë dëshiroj t’i jap kurajo dhe forcë secilit prej jush, që i është dhënë Dhurata e dijes për ta njohur Zërin Tim, kur Unë i flas botës përmes këtyre Mesazheve

Ndërsa ju, Ushtria Ime e Mbetur, marshoni përpara, të bashkuar me Kishën Time në Tokë, ju shpejt do të shikoni shumë njerëz të largohen nga Sakramentet e Shenjta. Kjo do të jetë shqetësuese për ju dhe më pas do të kthehet në torturë, sepse ato shumë shpejt do të dhunohen dhe nuk do të jenë më të njëjtat Sakramente, që Unë i dhashë botës. Ju kurrë nuk duhet të harxhoni kohë, nëse besoni në të vërtetë se Unë Jam duke folur me ju. Shkoni – mblidhuni priftërinjtë e Mi dhe ata që i përgjigjen Thirrjes Sime. Atëherë pregatituni për vitet që do të vijnë, që të mund të ushqeni grigjën Time me Ushqimin e Jetës, kur nuk do të ketë mbetur asnjë shenjë e Pranisë Sime.

Kur gjithçka që është nga Unë dhe nga Kush Unë Jam të hiqet nga Kishat e Mia, e gjitha që do të mbetet do të vij nga gjithçka që Unë nuk Jam. Djalli i mishëruar do të hyj në Kishën Time dhe ai do ta infektoj këdo që përulet para tij dhe e adhuron atë. Ai do t’i pushtoj shpirtrat përjetësisht dhe ju duhet të qëndroni në gadishmëri gjatë gjithë kohës, për ato kohë që do të vijojnë. Mos e lini veten të ekspozuar ndaj herezisë, që do ta pushtoj Kishën Time si nga brënda dhe nga jashtë saj. Ju jeni duke u pregatitur tani, prandaj ju duhet të ndiqni gjithçka që Unë ju tregoj, që të mund ta shpëtoni Kishën Time, me aq sa të mundeni, nga armiqtë e Mi.

Plani Im final për ta mbledhur Kishën Time në Strehën Time është gati për t’u zbuluar. Kur Unë t’ju udhëzoj, ju do të keni nevojë për forcë dhe këmbngulje të madhe, sepse armiku juaj do të jetë antikrishti – dhe ushtria e tij, për fat të keq, do të jetë më e madhe se e Imja në numër. Dhe prandaj, kjo do të jetë e frikshme për ju – por dijeni këtë. Ajo nuk do të ketë Fuqinë e Hyjit nga prapa dhe kurrë nuk do t’ju mundi, ndërsa qëndroni besnikë ndaj Fjalës Sime.

Shkoni në paqe dhe prisni udhëzimet e Mia.

Jezusi juaj