Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 14 May 2014

Nuk ka aspak nevojë të shqetësoheni, sepse Hyji ju do të gjithëve ju

E Enjte, 8 Maj 2014, në 23:30

Bija Ime fort e dashur, vështro rreth teje dhe do të shikosh shumë njerëz që e jetojnë jetën pa u shqetësuar. Do të shikosh te qeshura, gëzim dhe miqësi të madhe dhe do ta dish se kjo mund të vij vetëm nga Hyji. Shumë njerëz, sa ta njohin të Vërtetën, do të më përqafojnë Mua me zemrat e hapura dhe mirënjohëse dhe më pas ne do të bëhemi një.

Plani Im është t’i mbledh të gjithë dhe t’i mbush ata me dashuri, gëzim dhe lumturi të madhe. Unë do të gëzoj në Mbretërinë Time të Re dhe do të ketë shumë të qeshura, gëzim dhe bukuri, ashtu si dhe Jetë të Përjetshme. Dashuria do të shfaqet tek çdo krijesë e vetme; çdo shpirt i vetëm dhe jeta do të jetë e përkryer.

Kur ju shqetësoheni për të ardhmen e botës, kujtoni çfarë ju kam treguar Unë. Gjithçka do të jetë mirë, kur Unë të vij për t’ju mbledhur, në botën e re, pa fund. Nuk ka aspak nevojë të shqetësoheni, sepse Hyji ju do të gjithëve ju. Ndërsa për shpirtrat që bëjnë një jetë të dëshpëruar dhe të hidhur, ata do të mblidhen si fillim, nëse e pranojnë se Kush Jam Unë. Atyre që janë në errësirë të tmerrshme do t’ju jepen Hire të jashtëzakonshme për të pastruar shpirtrat e tyre, me qëllim që Unë të mund ta çliroj mbërthimin e të ligut mbi ata dhe t’i çoj në mbrojtjen e Mëshirës Sime. Kjo është një betejë dhe do të jetë e vështirë për t’u luftuar, por Fuqia e Trinisë Më Të Shenjtë do të ushtrohet dhe shpirtrat do të ndriçohen, me qëllim që të mos humbasin.

Unë do të ngre lidera të rëndësishëm mes jush dhe me një ushtri të përhapur në çdo vënd, ju do të shtoheni dhe do të merrni me vete shumë nga fëmijët e Hyjit, në Parajsën e Re. Shikoni tek Unë me besim dhe mos kini frikë nga Dashuria Ime, sepse duhet ta dini se Unë kurrë nuk do t’ju trëmbja me dëshirë, sepse kur Unë ta shfaq Praninë Time, ajo do t’ju mbushi me mrekulli dhe gëzim të madh. Unë ju siguroj, se nuk ka aspak nevojë për frikë, sepse Unë Jam Dashuria, Vetë. Dashuria do t’ju lehtësoj dhe kur të përballeni me Mua, Jezusin tuaj, ju do të ndjeni një familjaritet të menjëhershëm, e cila është vetëm e pranishme kur zemra juaj është e ndërthurur me Timen.

Sa shumë Unë ju dua të gjithëve dhe sa dëshirë kam për shpirtrat tuaj.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2014/05/08/there-is-no-need-to-worry-for-god-loves-you-all/