Kerko Mesazhet ketu

Sunday 11 May 2014

Sa shumë prej jush sot, nuk e kanë aspak idenë, sido që të jetë, se çfarë do të thotë të më shërbeni Mua si një i Krishterë

E Martë, 6 Maj 2014, në 23:00

Bija Ime fort e dashur, le të mos dyshoj asnjë njeri, për asnjë moment, se Hyji do t’i lejonte ndonjëherë fëmijët e Tij të largoheshin prej Tij, pa bërë gjithçka në Pushtetin e Tij për t’i shpëtuar ata.

Juve ju janë dhënë kaq shumë Dhurata, përmes profetëve, që nga fillimi. Shumë profetë i përsëritën të njëjtat mesazhe herë pas here, dhe prapë, shumë prej tyre u shpërfillën apo u tallën. Shumë u persekutuan dhe u dënuan me vdekje. Përse Fjala e Hyjit provokon urrejtje të tillë? Nuk është Fjala e Hyjit, që i mundon shpirtrat e dobët apo të atyre që janë larguar nga Besimi. Jo. Kjo është se si reagon Satani kur Hyji e ngre Dorën e Tij gati për të ndëshkuar të ligun, që ai sulmon egërsisht. Ai e di se Fjala e Hyjit, kur ju është dhënë profetëve të Tij, përhapet kaq shpejt, me Fuqinë e Shpirtit të Shenjtë dhe kur kjo ndodh, fuqia e të ligut dobësohet, dhe prandaj, hakmarrja e tij është e dhunshme.

Kur Shpirti I Shenjtë është hedhur mbi racën njerëzore, në këtë mënyrë, ëngjëjt e rënë do të ngrihen – shpatat gati për të copëtuar çdo ndjekës Timin, në çdo mënyrë të munden. Ju duhet ta pranoni urrejtjen e tillë për Fjalën Time dhe ta dalloni atë për çfarë është – një përpjekje për t’ju larguar nga e Vërteta. Çdo apostull i Imi, çdo profet dhe shërbëtor i shenjtë, që i përmbahet të Vërtetës – Fjalës së Shenjtë të Hyjit, do të kundërshtohet egërsisht, nga forcat e liga. Kjo ka qënë gjithmonë kështu.

Megjithatë, ju kurrë nuk duhet ta lejoni urrejtjen për Mua, Jezusin tuaj të dashur, ta dobësoj shpirtin tuaj, sepse është pikërisht në atë moment që Unë Jam me të vërtetë i Pranishëm në shpirtin tuaj. Vuani në Emrin Tim dhe Unë do t’ju ngre lart në bashkim të lavdishëm me Mua, në Mbretërinë Time që do të vij. Shkaktoni vuajtje mbi të tjerët, në Emrin Tim, pavarësisht se sa e justifikuar ju mund të besoni se është, dhe Unë do t’ju largoj nga Vetja Ime përjetësisht.

Paralajmërimet e Mia, të dhëna ju, tani, janë për t’ju kujtuar për çfarë Unë ju mësova, kur kaq shumë prej jush, sot, nuk e kanë aspak idenë, sido që të jetë, se çfarë do të thotë të më shërbeni Mua si një i Krishterë
.