Kerko Mesazhet ketu

Friday 3 October 2014

Kapuni pas të Vërtetës gjatë gjithë kohës, sepse pa atë, ju do të gënjeheni

E Dielë, 28 Shtator 2014, në 18:15

Bija Ime fort e dashur, Fjala e Hyjit, ashtu si e vendosur prej Tij, dhe Fjala e diktuar Apostujve të Mi të Shenjtë, ishte themeli mbi të cilin
u ndërtua Trupi Im Mistik, Kisha. 

Fjala e Përjetshme është themeli mbi të cilin Kisha qëndron. Nuk është e kundërta. Fjala e Hyjit është e Përjetshme – ajo është e gdhendur në gurë. Ajo është themeli i së Vërtetës. Themeli i Kishës Sime nuk mund të l
ëkundet por, struktura, që është e vendosur mbi të, mund të ndryshohet dhe të modifikohet. Megjithatë, nëse ndërtesa ndryshon, atëherë themeli nuk mund ta mbaj atë nëse ajo devijon prej strukturës së ndërtesës për të cilën ishte  krijuar.

Fjala e Hyjit kurrë nuk mund të modifikohet sepse ajo kurrë nuk mund të ndryshoj. Sepse si është e mundur? Hyji nuk shprehu një gjë për të thënë diçka tjetër. Kisha duhet t’i p
ërmbahet Fjalës së Hyjit. Fjala e Hyjit nuk varet prej atyre anëtarëve të Kishës Sime të cilët mund të ndjehen ndryshe.
Guxoni ta manipuloni Fjalën dhe ju do të më tradhëtoni Mua, Jezu Krishtin. Unë Jam Kisha. Trupi Im është Kisha dhe gjithçka që del nga Unë është e shenjtë. Sepse për aq kohë sa e Vërteta është e mb
ështetur prej jush, shërbëtorët e Mi të shenjtë, ju mund të më përfaqësoni Mua. Për aq kohë sa ju më besoni dhe më nderoni Mua, dhe siguroni që proçedurat e duhura janë vendosur brënda Kishës Sime, atëherë ju mund të thoni se jeni të Mitë.

Kur Hyji e deklaroi Ungjillin, sipas Fuqis
ë së Shpirtit të Shenjtë, Fjala mund të ketë qënë e prezantuar duke u përdorur shprehje të ndryshme por, sidoqoftë, ajo mbeti e njëjtë. Kur Hyji foli përmes profetëve dhe atyre apostujve të Mi, të bekuar me Dhuratën e Shpirtit të Shenjtë, gjuha ishte e pastër, e thjeshtë dhe me autoritet. E njëjta është e vërtetë edhe sot kur Hyji i flet profetëve të Tij. Gjuha është e pastër dhe e thjeshtë dhe jepet me autoritet, sepse ajo vjen prej Hyjit. Fjalët e folura prej Meje, Shpenguesi juaj, janë të vërteta ndaj Fjalës Sime të Shenjtë e përmbajtur në shkrimet, sepse ato vijnë nga e njëjta Dorë. Megjithatë, kushdo që ju jep një version të ri të së Vërtetës, që është e vështirë për t’u kuptuar, e rëndë për t’u ndjekur dhe e paqartë, bëni kujdes. Kur e Vërteta është shtrëmbëruar, një doktrinë e rreme do të dali prej saj. Ajo do të ketë plot të çara, e palogjikshme dhe pikërisht e kundërta e Fjalës së Shenjtë të Hyjit.

Kur t’ju tregohet se Hyji do ta pranoj mëkatin prej Mëshirës së Tij dijeni se kjo është një gënjeshtër. Hyji do ta pranoj shpirtin e penduar, por kurrë mëkatin, sepse kjo është e pamundur.

Kapuni pas të Vërtetës gjatë gjithë kohës, sepse pa atë, ju do të gënjeheni.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2014/09/28/cling-to-the-truth-at-all-times-for-without-it-you-will-be-living-a-lie/