Kerko Mesazhet ketu

Thursday 9 October 2014

Vaksinimi global për të cilin Unë ju tregova në 2010 do të dëshmohet së shpejti

E Premte, 3 Tetor 2014, në 15:10

Bija Ime fort e dashur, dëgjojeni tani me kujdes Premtimin Tim. Unë do të vij përsëri për të lajmëruar një fillim të ri, një botë të re pa fund. Të gjithë ata që e pranojnë Hirin e Hyjit, kur Unë e hedh Mëshirën Time mbi mbarë botën, do të jenë pjesë e Mbretërisë Sime.

Unë i kam dhënë njerëzimit çdo shenjë, çdo paralajmërim dhe çdo Hir për t’i pregatitur shpirtrat e tyre. Disa e kanë dëgjuar Fjalën e Hyjit, ashtu si është deklaruar në Ungjillin e Shenjtë, dhe i kanë kushtuar vëmëndje. Të tjerët e kanë dëgjuar dhe e kanë parë të Vërtetën por refuzojnë ta pranojnë atë. Do të vij një ditë shumë shpejt kur e Vërteta e plotë dhe prova se Kush Unë Jam do të zbulohet dhe mëkatarëve do t’ju jepet kohë e barabartë për të marrë vendimin e tyre, sipas vullnetit të tyre të lirë. 

Asnjë prej jush nuk do të detyrohet të pranojë Mëshirën Time sepse vetëm ju mund ta merrni atë vendim. Të tjerët do të refuzojnë të bëjnë dëshmi ndaj të Vërtetës, madje edhe kur do ta shikojnë atë qartë. Për fat të keq, ata do të humbasin. Të tjerët do të marrin pak kohë para se të betohen për besnikëri ndaj Meje, por ajo kohë, pasi të ndodhi Paralajmërimi, do të jetë e shkurtër.

Unë vij për t’ju treguar tani për ngjarjet të cilat do t’ju zbulojnë shenjat e këtyre kohëve dhe të Pranisë Sime në këtë Mision. Stuhitë do të shihen në shumë vënde dhe ato do të zgjasin me javë. Vaksinimi global për të cilin Unë ju tregova në 2010 do të dëshmohet së shpejti. Dora e Hyjit, në Drejtësinë e Tij Hyjnore, do të shihet kur Ai i lejon tundimet e vendosura para atyre që i shërbejnë Atij në Kishën Time. Kur këto dhe të gjitha profecitë e tjera të japin fryte, Unë do të jem duke pritur. Dhe pastaj do të vij Paralajmërimi. Ai do të vij së shpejti, para Ditës së Madhe kur Premtimi Im për të ardhur përsëri do të përmbushet përfundimisht.

Ju duhet të besoni në Mirësinë Time, Dashurinë Time dhe Mëshirën Time. Nëse besoni, ju do të jeni mjaft të fortë për t’u përballur me çdo sprovë dhe fyerje që do të bjer mbi ju në Emrin Tim si dhe hirin për të qëndruar besnik ndaj Fjalës Sime të Shenjtë.

Qëndroni në paqe dhe në shpresë, sepse Dashuria Ime për ju, dhe dashuria juaj për Mua, do ta shkatërroj të ligun që ka marrë shpirtrat e atyre që janë shkëputur nga Unë.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2014/10/03/the-global-vaccination-i-told-you-about-in-2010-will-soon-be-witnessed/