Kerko Mesazhet ketu

Sunday 4 January 2015

Ardhja Ime e Dytë do të krijoj lumturi të madhe

E Martë, 30 Dhjetor 2014, në 19:45

Bija Ime fort e dashur, bota i përket Atit Tim dhe Mbretëria Ime do të ngrihet,
pa marrë parasysh çfarë. 

Bota, pasi është Vullneti i Atit Tim, do të ngrihet përsëri dhe në Lavdinë Time Unë do të sjell paqe, dashuri dhe gëzim tek të gjithë. Njolla e mëkatit nuk do të jetë më dhe të gjithë fëmijët e Hyjit, që më pranojnë Mua, Birin e Tij të dashur, do të kenë jetën e përjetshme.

Ardhja Ime e Dytë do të krijoj lumturi të madhe dhe në atë ditë çdo lot do të fshihet. Dora Ime e Mëshirës do të arrij tek të gjithë ju dhe fare pak do ta refuzojnë Mbretërinë Time. Ata që do ta refuzojnë, nuk do të futen në atë por, megjithatë, do të pendohen shumë për vendimin e tyre përjetë.

Mos kini frikë nga trazirat e mëdha sepse koha për të pastruar kalbësirën ka filluar dhe kur jeta e re të çeli nga dheu, bota e re, e cila do të jetë pa fund do të kënaqi çdo shpirt që qëndron pas Meje. Unë Jam Dashuria dhe Dashuria do të më ndjeki Mua dhe çdo shpirt që është i përshkruar me Shpirtin e Shenjtë. Qëndroni të fortë ndjekësit e Mi të dashur, Ndërhyrja Ime është e nevojshme në këtë kohë, dhe së shpejti Jeruzalemi i Ri do të zbresi nga Qielli, dhe bota ashtu si duhej të ishte do të ngrihet nga hiri.

Ju nuk duhet ta lejoni frikën ta mbërthej zemrën tuaj se nuk keni pse të keni frikë sepse Unë Jam duke ardhur dhe Unë ju dua të gjithëve ju. 

Më lejoni Mua të arrij tek ju në këtë kohë dhe t’i ngushëlloj zemrat tuaja të gjora. Prania Ime është mes jush dhe Premtimi Im për njerëzimin do të përmbushet sipas vetë kohës Sime. Të jeni të duruar, me shpresë dhe konfidentë në Dashurinë Time. Por, mbi të gjitha, besoni tek Unë sepse Unë e dhashë Jetën Time për ju dhe prandaj nuk ka asgjë që Unë nuk mund të bëj për t’ju sjellë në Mbretërinë Time të Lavdishme.

Lëreni gjithçka në Duart e Mia të Shenjta. Shkoni në paqe. Kurrë mos e dyshoni Dhembshurinë Time të Madhe.

Jezusi juaj