Kerko Mesazhet ketu

Thursday 8 January 2015

I vetmi rrezik ndaj njerëzimit është vetë njeriu

E Enjte, 1 Janar 2015, në 23:50

Bija Ime fort e dashur, personi që ngulmon në lutje do të b
ëhet më i afërt me Mua

Me sa shumë trazira në botë dhe mes Kishës Time në tokë, sfida për njerëzimin është për të qënë të aft
ë të diferencojnë mes të drejtës dhe të gabuarës në Sytë e Hyjit. Por, për shumë të Krishterë, ata do të largohen nga Unë prej një forme të re të ungjillizimit, e cila do të përqëndrohet kryesisht në politikë. 

Në vënd që të inkurajoheni të qëndroni besnikë ndaj Meje dhe të besoni në gjithçka që Unë Jam, ju do të largoheni nga Unë. Ju kurrë nuk duhet ta ngatërroni Fjalën Time me frymëzimet e botës jofetare. Unë gjithmonë e kam bërë të qartë për njerëzimin, përmes Librit të Atit Tim, për rreziqet nëse e bëjnë këtë. Një botë jofetare i shërben vetëm nevojave të veta dhe njerëzit në pushtet, ambicja dhe qëllimet egoiste krijojnë rregullat, të cilat e qeverisin atë.

Sa shumë keqinformim është përhapur në lidhje me mjedisin, kur vetëm Hyji mund të urdh
ëroj se si toka vepron. Njeriu mund t’i bëj keq dhe ta dëmtoj tokën por ai kurrë nuk mund ta shkatërroj atë, sepse të gjitha këto gjëra janë në Duart e Hyjit. Mungesa e besimit tek Hyji do të thotë se njeriu beson se ai ka kontroll mbi universin. Njeriu i pamënd mendon se veprimet e tij mund t'i ndryshojnë Ligjet e Hyjit. Njeriu i mënçur e di se Hyji është I Gjithë Pushtetshëm dhe për sa kohë Ai nderohet, dhe Ligjet e Tij të mbështeten, atëherë mbijetesa e njeriut do të jetë e sigurtë. Mbijetesa e tokës nuk ka aspak të bëj me njeriun mortor. Vetëm Hyji e ka fuqinë ta kontrolloj ajrin që ju thithni; ujin që ju pini dhe aftësinë për ta ruajtur jetën. I vetmi rrezik ndaj njerëzimit është vetë njeriu. 

Njeriu do t’i gënjej të tjerët në interes të vetë-përfitimit. Ai do të gënjej nëse është në interes të tij dhe kur i përshtatet atij. Besimi thyhet me lehtësi dhe tani ju po jetoni në një epokë ku duhet ta dini se toka do të qëndroj ashtu si ishte më parë dhe se çdo përmbytje klimaterike është nga Dora e Hyjit. Ndërhyrja e njeriut në një krijim të tillë hyjnor do të lejohet vetëm nëse është sipas Vullnetit të Hyjit.

Kisha Ime është Trupi Im. Të gjithë ata që besojnë tek Unë janë pjesë e Trupit Tim. Ata që janë pjesë e Imja do të ndjekin Mësimet e Mia. Ata që thonë se i udhëheqin ndjekësit e Mi duhet t’i përmbahen Fjalës së Hyjit. Roli i tyre është të mbrojnë të Vërtetën – jo të devijojnë prej saj.

Nëse ju largoheni nga Unë, dhe nëse Fjala Ime refuzohet nga bota, atëherë detyra e shërbëtorëve të Mi të shenjtë është ta kujtojnë botën për çfarë është e drejtë dhe çfarë është e gabuar. Kur ata e largojnë veten nga çështje, që kanë të bëjnë me shpirtin në shkëmbim për çështjet, që çojnë në socializëm, atëherë dijeni se ky është një mashtrim dredharak dhe dinak. Ai gjithashtu e tradhëton gjithë besimin tek Unë.

Jezusi juaj