Kerko Mesazhet ketu

Thursday 15 January 2015

Pa Mua, vdekja e trupit dhe e shpirtit do të merrte tërë racën njerëzore

E Martë, 6 Janar 2015, në 19:30

Bija Ime fort e dashur, kur një njeri e kthen shpinën ndaj Meje, Unë lotoj me dëshpërim të madh, por Unë Jam i Duruar dhe Fal
ës. Nëse ai e refuzon Fjalën Time dhe nuk tregon më dashuri ndaj të tjerëve, gjë që ai do ta bënte po të ecte në Gjurmët e Mia, kjo më shkakton Mua dhimbje të madhe. Prapë, Unë Jam i Duruar me shpresën se ai do të kthehet tek Unë. Është kur një njeri i vjedh shpirtrat nga Unë dhe i çon ata në errësirë të përjetshme, që e gjithë hakmarrja është e Imja dhe Unë do të shkaktoj mbi të një ndëshkim të madh. Ky ndëshkim mund të jetë në formën e vuajtjes e cila, nëse ai është me fat ta pranoj me përulësi, do ta shpëtoj atë.

Mëshira Ime është e pafund, por kur Unë posht
ërohem, përmes akteve të mizorisë së madhe, të kryera kundër fëmijve të Hyjit, Zemërimi Im është për t’u patur frikë. Dijeni se Unë do t’i ndëshkoj armiqtë e Mi, por kjo është për të mirën e tyre dhe për shpëtimin e të gjithë atyre me të cilët ata bien në kontakt. A ka ndonjë fund në të ciliata që më përbuzin Mua, Fjalën Time dhe Planin Tim të Shpëtimit; që krenari, arroganti dhe i padituri nuk do të bien? Përgjigja është se ligësia e tyre është e pafund.

Kurrë më parë dashuria mes njerëzve nuk ka munguar kaq shumë, sa është tani. As edhe një shpirt i vetëm i gjallë në botë nuk është i papreksh
ëm nga influenca e Satanit. Ata që gabimisht besojnë se janë në Favorin Tim, por që i trajtojnë të tjerët rëndë, do ta ndjejnë goditjen e Dorës Sime. Durimi Im po pakësohet; Zemra Ime është rënduar dhe Dëshira Ime për të shpëtuar ata që përpiqen t’i shkatërrojnë të tjerët, e dobësuar.

Dinakëria e të ligut është përtej njohurive tuaja. Ai do të bindi madje edhe ata me besimin më të fortë për të më fyer Mua, përmes mëkateve të rënda, dhe ata me besim të pakët do të dorëzohen, me tej, në thellësitë e dëshpërimit. Askush nuk është i sigurtë nga Satani dhe nëse nuk luteni për Mëshirën Time, të ofroni sakrificat tuaja personale 
tek Unë, atëherë shkatërrimi i shpirtrave do të rritet.

Miliona janë duke u humbur për Mua në këtë kohë dhe prapë jo shumë t
ë Krishterë e kuptojnë domosdoshmërinë e lutjes. Vetëm lutja do ta shkatërroj influencën e djallit dhe Unë kërkoj që ju ta shtoni kohën që kaloni në lutje për të dobësuar mbërthimin që ai ka mbi racën njerëzore.

Pa Ndërhyrjen Time me miliona më shumë shpirtra do të kishin humbur. Pa Mëshirën Time shumë prej atyre të destinuar për errësirën e përjetshme kurrë nuk kishin për ta parë Fytyrën Time. Pa Praninë Time në Eukaristinë e Shenjtë, nuk do të kishte jetë – jetë e trupit dhe e shpirtit. Pa Mua, vdekja e trupit dhe e shpirtit do të merrte tërë racën njerëzore por, për shkakun Tim, vdekja nuk do të jetë më e pranishme në botën e re që vjen. Për arsyen se Unë e munda vdekjen përmes Ringjalljes Sime, edhe ju gjithashtu do ta mundi atë. Vdekja nuk do të ekzistoj në Mbretërinë Time të Re në tokë. Trupi dhe shpirti do të jetojnë në unitet – një Dhuratë, e cila nuk duhet të refuzohet.

Ju kurrë nuk duhet ta harroni Premtimin Tim – të gjithë ata që janë me Mua dhe në Mua do të kenë jetën e përjetshme.

Jezusi juaj