Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 26 September 2017

Mesazhi i dytë nga Virgjëra Mari

E Enjte, 11 Nëntor 2010, në 12:20

Ti, bija ime e fortë e Hyjit, je shumë e veçantë. Unë gjithmonë do të punoj me ty, sepse ti i ke parë të dyja anët e jetës këtu në tokë. Ti, bija ime, duhet të kuptosh me çfarë ka të bëjë Puna e Hyjit. 

Bekuar qofsh, e dashura ime, dhe faleminderit. Po, bija ime e dashur, ty të janë dhënë hiret për Punën tënde. Në momentin që Shpirti i Shenjtë hyri në shpirtin tënd, ti ishe gati për Punë.

Dashuria ime e pakushtëzuar për ty do të bëjë më të fortë ndërsa ditët kalojnë. Të lutem mos u shqetëso, sepse është një emocion negativ dhe vetëm do të të ngadalësojë. Lutu tek unë, Nëna jote e Përjetshme, çdo ditë. Unë kurrë nuk do të largohem nga ti apo të të lë në baltë me Punën tënde. 

Ty, bija ime e dashur, të është dhënë një Dhuratë shumë e veçantë dhe tani ti duhet ta përdorësh atë në mënyrën që vetëm ti e di se si. Po, bija ime, unë e kuptoj se kjo është shumë e frikshme për ty në këtë kohë. 

Gjithmonë të jesh e sigurt se unë Jam me ty në çdo hap të udhëtimit tënd. Paqja qoftë me ty.

Në zemrën tënde, unë do të banoj, gjithmonë. Bekuar qofsh, bija ime, dhe faleminderit për përgjigjen.

Nëna e Paqes dhe e Shpresës

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2010/11/11/second-message-from-the-virgin-mary/